Lyx en torsdag

Jag lagade lite extra lyxig middag en vanlig torsdag dom idag. Skulle bjuda min syster och hennes pojkvän på middag då de skulle passa mina barn ikväll. 
Enda lediga dagen denna veckan och då finns tid att laga lite mer avancerad mat. Gott som attan var det!! :)
Köttfärspaj!
Längesen sist och perfekt innan träning.. 
Det var styrka hos Tisse ikväll. Mage och rygg fick sig en omgång. Jobbigt men magträning behövs! Mycket folk och det är verkligen så sjukt kul att träna! 
Tänk så mycket endorfiner som frigörs i kroppen och man blir glad och mår bra! Alla borde träna. Då vore folk i allmänhet gladare och trevligare tror jag! 
Efter träning och dusch blev det kvällsmys med Jenny. Nomnom med äggmacka!  
 
Nu är det banne mig dags att sluta ögonen och inta skönhetssömnen. 5.10 ringer klockan. 
ZzzzZzzz 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0