Mys på stan och kräkvarning

Jag och Lukas hade lite kvalitetstid idag. Åkte till stan och köpte vinterkängor till honom. 
Hittade dessa snygga på team sportia. Nersänkta till 399 från 699. 100 % vattentäta! Aldrig köpt så dyra barnskor innan.
Hoppas de är värda sitt pris!!
 
 
 Vi myste på Darins efteråt.. 
Fikade med den finaste killen i mitt liv!! 
Torsdagsmys. Han åkte till stödfamiljen i em och kommer hem på söndag så vi passade på att mysa i fm. 
Jag lagade en ny rätt idag!! 
Återigen från Jennys matblogg. 
Ostsoppa med pasta. 
Riktigt gott.. 
 
Mäktigt som tusan, för på träningen ikväll var jag nära att kräkas. Det åkte upp och ner.. Ja allvarligt.  
Idag var det hos Tisse, tabataintervaller i 1 timme. Riktigt jobbigt men skönt efteråt och det är ju kul!!
Bjuder på en risig efterträningsbild.. 
Jag var helt slut! 
Nu har jag halvslumrat lite på soffan till NCIS. Man kan ju knappt slita sig.. 
 
Men nu är det banne mig läggdags. Kommer ju en dag imorgon också!! 
Natti på er och tack alla ni som lämnat avtryck!! 
Betyder mycket :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0