Dubbelt upp

Enormt skönt med en ledig dag idag!! 
Har adventspyntat lite. Jobbet resten av veckan så fick tjuvstarta lite. Gör mig inget då jag älskar julen.. 
 
Gillar mina stora ljusa stjärnor som jag köpte förra året. Ullared om jag minns rätt!! 
Ger ett underbart sken och mysstämningen blir på top!
Mina favoriter fick också komma fram!! 
Älskar dessa tomtar. Samlar på tomtar utan ögon och med höga/långa luvor. Är helt såld på dom..
Tror dessa också kommer från Ullared!! 
 
Lukas blev hämtad av Thomas och jag och Louise hade myskväll. 
Vi avslutade kvällen med vårt intresse. Träning. Blev 2 pass till och med.
Först Tabata 18.00 och sen skyndade vi till Tisse för TRX/puls 19.00 
Skönt mör i kroppen nu. 
Skolan har studiedag i morgon och jag börjar inte förrän 13.30. Så imorgon sover vi tills vi vaknar.
INGA ALARM!!! Det behövs minsann... 
 
God natt på er!!
Trackback
RSS 2.0