Underbara helg ♥

Helgen inleddes som jag berättade sist, med hemmagjord plankstek!
Det satt som en smäck vill jag lova. Alla var glada och nöjda.
Bjöd ju syrran och hennes kille :)
Gott var bara förnamnet!!
 
I lördags var det först tabata för min del, Louise följde med :)
Vid lunch blev det en snabb tur till Eko och stan för min del för att införskaffa lite presenter till helgens alla födelsdagsbarn!
 
Kalas i lördags för mina fina kusinbarn Thelma och Theo som fyllt 11..
Efter alla kort jag tagit fanns de inte med på något av dom.. Dumma mig!
Men här kommer ett litet urval av de bilder som jag tog!
Min fina kille i tröjan jag köpte på Me and I partyt. Passar honom sååå bra!!
Glada tjejer!
Min syster Sara, Thindra och Louise
Gott med grädde
Trion 2010 :)
Så fina och busiga ♥
Enda lugna stunden på kvällen, i morfars knä!
Grabbarna bus hade rally mest hela kvällen. Det gick undan må jag säga!
Fruktstund :)
 
Tackar för en underbar em och kväll med god mat och trevligt sällskap: Köttfärslasagne och Kycklinglasagne. Det sistnämnda var galet gott.. Som all mat är på det stället. 
Samt marrängswiss och rulltårta 
 
I söndags var Louise iväg med min vän Nettan och hämtade hem en lite häst..
Lukas jobbade med Andreas med allt möjligt och körde raggarrundor med bilen.. haha, de hade så skoj!
Jag åkte med Mia och köpte blommor...
 
När Louise kom hem och lunchen var nere hjälpte hon mig att plantera..
 
 
Så fint så, världens bästa hjäpreda hade jag!
 
Sen var hon på sin dans och efter det bar det av mot kalas igen.
Denna dag för Enya som fyllt 4 och Ossian som fyllt 1.
Chokladbollstårta :) Gudomligt god!
Det bjöds på massa gottigheter!
Bianca provar luftgevär med pappa Razvan!
 
Lukas hjälper Andreas att skjuta. Han var sååå stolt när han fick ner en ölburk! Hoppade av glädje!
 
Louise provade också och hon var jättemallig. Roligt när de vågar och vill prova nytt!
Ögonskugga var det ja!!
Andreas blev sminkad av barnen!! :)
Fina Ossian alltid go och gla ♥
 
Även detta kalas bjöds på god fika och trevligt sällskap!
Man mår så bra av vänners sällskap.. Man blir full av energi!
 
Hemma avslutades denna ätarhelg på detta vis!
Jisses vad vi ätit alltså..
Blev en film i soffan till det sen somnade man gott.
 
Hur skönt det var att vakna upp till en ledig måndag med underbart väder?
Jo det kan jag tala om att det var fantastiskt!
 
Jag och barnen var ute i 2 timmar i fm och vårstädade.. 
Plockade fram trädgårsmöblerna och rensade ogräs, räffsade löv och rensade ogräs m.m.
Vilken energi jag haft idag, dessa vårkänslor gör mig glad och pånyttfödd!
Barnen hittade var en kompis... Vars en larv, jisses vad de snackade med dom..
Lukas ropar svääääng till den och så svängde den.. Haha, jag skrattade hjärtligt åt honom..
 
I morse när det bara var han och jag i sängen så kryper han upp på mig bakifrån, lägger sig och kramar om mig och säger: Du är så fiiiin mamma! Du har fina trosor.
Jag blev så rörd och glad. Min älskade lille charmör ♥
 
På kvällen vände humöret lite, skulle motionerat med tappade suget och nu sitter jag här med dåligt samvete... :(
Vågen visade förra veckan + 1 kg och denna veckan -0.1 hg
Trodde minsann på uppgång efter denna äterhelg/vecka..
Nu är det minsann nya tag igen. Beachen närmar sig smått... 
 
Nu ska jag nana, lite sovmorgon i morgon, och ladda inför jobbekväll! 
Hoppas på lika fint väder i morgon fm så vi kan njuta lite till och samla energi.
 
God natt på er! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Härliga bilder och Andreas verkar vara omtyckt av barnen :-)! Snygg make up ;-)

2014-03-27 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0