1 år sedan / En mammas mardröm

Det är ett år sedan jag skrev inlägget En mammas mardröm se under kategori Dagbok
 Det var igår 1 år sedan Lukas opererades akut nere i Lund för sprucken blindtarm.
En oerhört jobbig tid för mig.
Jag har varit lite off/dämpad idag och har först inte riktigt vetat varför. Men kroppen reagerar nog mer än jag trott på detta. Har gått och tänkt på det hela veckan att dagen för 1 år sen närmar sig.
Vi låg i Lund i 2.5 vecka och jag förundras själv över hur jag klarade det och orkade ta allt själv..
 
Min älskade son, jag hoppas du en dag inser hur mycket mamma älskar dig med allt vi har gått igenom.
Det har gjort oss starka tillsammans och vi har en annorlunda relation, på ett positivt sätt..
Skulle inte vilja byta mot något!
Som jag älskar mina ögonstenar, trots att humöret inte alltid är på topp och tålamodet har flytt..
 
 Hela den tiden dag för dag finns att läsa i följd under dagbok eller under mars 2013
 Det är svårt att återberätta, men gud vad rörd jag blev när jag läste igenom allt igen ikväll..
Vilken bearbetning och det är mycket man ska bearbeta genom livet och detta är en av mina tunga delar...
 
Läs gärna!!
 
Nu ska jag sova, vägning i morgon bitti.. Hujedamej!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0