Frisörbesök

Trött är bara förnamnet på mig nu...
Stressade till möte på Norra Åsum ang vi som är LAS 5:2 i kommunen. Sen stressade jag inom stan lite och handlade present till Louise, hem och hämtade barnen och hemom och slängde i mig den lilla rest av köttbullar, potatis, broccoli och gräddsås som blev över från igår. Såååå gott!
Sen bar det av mot Bromölla för frisörbesök för barnen.
Josefin är så duktig och klipper barnen så bra!
 
Louise före, så söt i sitt långa hår!
Efter.
Hon blev sååå fin, fick prinsesslockar idag också.
Min stora, fina, blivande skoltjej ♥
Gangstern före...
 
Gangstern efter.
Han fick eldflammehår, jisses så cool han blev! Riktigt snygg!
Jag älskar Lukas med hans långa ruffsiga tokfrisyrhår men han blir så varm i det och svettas massa nu under sommartid. Så det fick bli kort nu, trodde jag skulle tycka det var jobbigt och konstigt men blev MER än nöjd! 
Och det blev han själv med!
 
Orkade minsann inte laga middag idag, Lukas hade mat i frysen som tur var och jag och Louise tog mackor och kräm/yoggi. En sån dag helt enkelt... händer inte så ofta, men idag tog tröttheten över..
 
Ska vila en timme nu innan det är dags att bege sig mot kvällens träningspass, armytraining!!
Hoppas verkligen på att få ny energi till att fixa pannacottorna ikväll.... :)
I morgon är en lika fullspäckad dag, men roligt ska det bli, återkommer med det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0