Liverpool och tacomys

På jobbet igår kväll fick jag ett fint medelande och en bild från Andreas!
Tyckte Lukas var redo för sin första Liverpoolhalsduk :)
Lukas blev jätteglad :)
 I morse 05.45
Halsduken åkte på direkt och här är han helt inne i barnprogrammet.
Sötnosen :)
Behöver jag säga att Liverpool är ett ord som används flitigt i detta hus!!
 
Det har varit en bra dag på jobbet, riktigt roligt att jobba med en gammal klasskompis.
 
Har dock varit väldigt trött, vaknat många gånger i natt och det har kännts som om huset skakat. Blåst/stormat som attan. Sovit oroligt/dåligt de senaste nätterna. Även gnisslat tänder/snarkat enligt Andreas. Kan tyda på stress om man googlar det.. Inte ett dugg omöjligt...
 
Bjöd hem Jenny, Melvin och Mathilda på fredagsmys med tacomeny ikväll..
Jättemysig kväll och gott var det!
 
Har inte tränat något idag mer än mina 85 squats, plankan och lite armhävningar!
 
Men nu ska jag steka pannkakor som ska svalna till morgondagens pannkakastårta!!!
Skönt att älsklingen min håller mig sällskap...
 
Imorgon bitti är det pw med lillasyster och sen cirkelgym och core på friskis med Mia. Öppet hus och prova på.. Så imorgon är det hårdträning, men restday på squatsen! 
 
Trevlig fredagkväll på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0