Förkylningsträsket

Ja vi är förkylda, främst jag och Lukas. Det var lite ansträngande att jobba men ingen fara!
När vi kom hem och vi satt och åt så bara kom Lukas till mig och jag såg direkt på honom vad som komma skall... Han kaskadkräkte rakt ut. Det luktade inget konstigt och han har ingen feber. Kanske pga slem i och med förkylningen. Det har inte kommit mer så åtetstår att se hur han är imorgon. Han kan ju kräka av många anledningar så det är ibland svårt att veta av vilken anledning..
Louise har haft 4 lösa tänder ett tag nu.. Gissa vem hon väntar på i natt?! Jo tandfen :) 
 
Tappade en tand på dagis idag.
 
Har tränat tabata ikväll. Tufft pass och naturligtvis är jag förkyld. Men tränade på ändå. Vill inte tappa nu när jag är igång, men tar det lite lugnare...  
Även gjort mina squats så är nöjd :)
Har dock känningar i halsen. Ajajaj
 
Nej nu ska jag sova, jobbedag imorgon också förhoppningsvis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0