Back again!

Det har varit en berg och dalbana i mitt liv den senastre tiden av olika anledningar..
Nu ska jag försöka berätta en del av vad vi gjort..
Min träning går bra. Har klarat 3 veckor nu med träning varje dag i veckan, utom en. Har haft varje fredag som vilodag!
Håller på med mina squats, inne på dag 20 idag av 30 :) Idag var det rest day, härligt ;)
Kör armhävningar och plankan de flesta dagarna!
Jag känner skillnad på kroppen och det är skönt.
Förra måndagen hade jag gått ner 0.5 kg, inte så mycket men ändå neråt.
Imorgon är det återigen dags för vägning!
 
 
Förra lördagen var det jobb, sen tabata träning på em och på kvällen njöt jag av middag a la pappa och sen intog jag ett varmt skönt bad i deras badkar, det var riktigt lördagsmys ♥
 
Förra veckan var jag ledig måndag och tisdag.
 
Måndagen bestod av lek och bus i snön
Tisdagen spenderade jag, Andreas och barnen på Andys.
Stackars Andreas klarade inte en dag i leklandet... det låste sig i ländryggen och han är fortfarande stel, stackaren, men är ändå på bättringsvägen...
Barnen hade jätteroligt och de var sååå nöjda!
 Jobbade heldagar ons-fre så barnen var trötta!
Louise provade på fotboll i onsdags och det gick sådär, får se om hon vill fortsätta!
 
 
 
Middagstipset!
På kvällen lagade jag raggmunkar och fläsk a la Per Morberg, en av mina favoriträtter...
 Det är bara så gaaalet gott!! Mmmmm
 
Louise var på sitt första pyjamasparty igår kväll..
Lycklig tjej som valt en ny pyjamas.
Vi var på Eko och i stan i lördags vid lunch. Egentid vi två och vi shoppade lite grann.
Varför blir det alltid så dyrt när man är på Eko, kommer sällan därifrån för under 500-lappen... Fler som har samma bekymmer?
Tror bestämt att det är små eko-tomtar som springer runt och lägger i varor i korgarna/kundvagnarana när vi inte märker det...  så måste det vara!
 

Under tiden hon var på kalas var vi på middag hos en kär arbetskamrat och det var inte liiiite mat vi fick..
Kan hända att vågen står på plus i morgon minsann ;)
 
Förrätt: Morotssoppa med ingefära och citron. Dundergott!!!
Varmrätt: Potatis, fläskfile med svamp och sallad, också jättegott!
Efterrätt: Chokladmousse, behöver jag säga något?! Mmmmm
Till kaffet: Jorrdgubb och rabarberpaj med vaniljvisp..
 
Galet gott och STORT TACK för en underbart mysig kväll.
Riktigt riktigt trevligt!
Barnen var nöjda, fick spela X-box.. Lukas var så koncentrerad när han körde motorcross spel med de stora grabbarna... Lycka ♥
 
Både igår fm och idag tog jag och Mia en pw i det underbara vädret.
Idag snöade det till och med på oss hela rundan.. 7.8 km båda dagarna!
Kändes riktigt skönt för både kropp och själ!
 
Vill tipsa er om att i veckans nr av Allas Veckotidning är det ett reportage om Tabata träningen i Arkelstorp, japp, jag är på bild...
Läs gärna!!
 
Ja det var lite av vad som hänt!
Det snöar massor ute och i morgon är det provtagningsdags och sen ladda inför jobbekväll!!
 
Vi var iväg ikväll och då vi var hemma sent blev det pannkakor till kvällsmat klockan 20.00
Haha, underbart med lite slarv och slippa vissa måsten...
Gott var det!!
 
Nu väntar sängen, nattinatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0