Kreativitet

Vår Andreas är allt påhittig han.
Igår pärlade han ju med Louise.. 
Flaggor. Grekland, Ryssland, Danmark och Sverige.
Jättekul tycker jag och det är ett kul inlärningssätt för barn!
 
Vägde mig i morse igen för att se hur gårdagen påverkat mig. Tänkt på vad jag åt och sprang en runda. Den stod på - 1.5 kg. Det gjorde det till en bra morgon!
 
Kära Nettan kom och drack kaffe och höll oss sällskap denna fm, skönt. 
Tråkigt väder så svårt för barnen att rasta av sig, blev mest pyssel och film.
Jag har fått mycket gjort trots allt. Tvättat mängder, diskat, lagat måltider till Lukas att frysa in, torkat av micron förberett inför ikväll då jag är på jobb. Ja småsaker kanske, men för mig känns det skänt att få sånt gjort då man alltid är stressad.
 
Louise hade ritat en teckning igår på dagis och jag blev så glad över den och hennes tänkande.
Hon blev frälst i Manda från Melodifestivalen i lördags.
Hennes hår och klännig framförallt..
Här har hon ritat taket med lampor, Manda med sin fina fläta och stora klänning. Scenen står hon på och framför henne publiken.
Min smarta tjej :) 
 
Så lite som gör en glad, att man märker att barnen lär och lär och kan mer än man tror!
Lite skrämmande men samtidigt ett steg i rätt rikting i utvecklingsfasen!
 
Älskar mina barn massor fast att jag idag haft x antal vansinnesutbrott på dom!
 
Nu ska det bli skönt att åka till jobb och få lite egentid ;)
Mormor har ansvaret av hulliganerna restan av kvällen.
Men första dagis till 17.00
 
 
Vi hörs :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0