Väntar..

Sitter i stan och väntar på att mitt reg nr ska visas på displayen. Ombesiktning av denna skrothög!! 
Bilen blev klar igår kväll, lite billigare än vi trodde men ändå en summa att betala, som man helst velat slippa..
Louise hade Alice med sig hem igår och jag fick gå och hämta dom och vi gick hem. Faktiskt ganska skönt!
Blev pannkakor till middag, till deras förtjusning! 
Sen var jag och Louise var på Tupperwareparty hos Petra och tvillingarna. Jättetrevligt :) 
 
Har lite ärenden i stan idag på min egentid..
Louise ska ju på disco imorgon.
Temat är färgstark. Jag har mina tankar och Louise gillar tanken.. ;)
Skönt att vara ledig idag!! Kallt och grått men vad gör det när man är glad inombords! 
Är oerhört trött för tillfället men njuter ändå av livet.
Ha en skön torsdag.
 
Håller tummarna att bilen går igenom nu.. 
Trackback
RSS 2.0