Överraskning

Idag var jag och Lukas i stan några små ärenden medans syrran var på sin sista skoldag detta året. 
Känns lite smått overkligt att en termin redan är slut.
Tiden rusar iväg. Tur jag tagit lite semester i mellandagarna så man kan stanna upp och njuta lite..
Vi lunchade/fikade på Maxi jag och min papegoja..
Traggar K O N S T A N T!! :)
Med och om allt och med alla!! 
Undrar vem han brås på ;)
Han åt potatismos och "korv" och jag tog en grov salami/brie macka. 
 
Hemma i em bakade jag och barnen mitt årliga julgodis. 
Snickers. Det viktigaste av allt julgodis. 
Visar er imorgon.. 
 
Sen åt vi goemiddag 
Flygande Jacob och ris!! 
Åh vad gott det var..
 
Sen kom min syster och hennes kille och passade barnen medans jag stack till Tisse för träning. Ikväll var det Tabataintervaller i 1 timme. Riktigt kul pass. 
 
Och senare har det pysslats lite..
En överraskning till Lukas fröknar och kokerska.
Ska ner och lämna det imorgon..
 
 
Små julpåsar..
En julservett
Skumtomtar i både original och pepparkaka 
Merci kulor 
Lindor choklad
Ferrero rocher 
Geisha
Polkakäpp 
Lite cellofan och snöre så var det klart.
Blev jättenöjd och hoppas de blir nöjda! 
De gör ett fantastiskt jobb med Lukas och hans kompisar. Tycker det är viktigt att visa uppskattning och fokusera på det som är bra och inte klaga och gnälla. 
Lukas trivs och älskar sitt dagis. Det är ett bevis på att de gör ett bra jobb! 
Ska bli spännande att överlämna detta imorgon.  
 
Nu är det sleepytime...
Imorgon är en spännande dag av en annan anledning också.
Det är Louise första skolavslutning och hon och hennes klass ska sjunga tre låtar i kyrkan. 
Längtar massor. Man minns det själv. Lyckan att gå ut från kyrkan och känna att JULLOVET är här!!
Den känslan är underbar!!
 
 
 
Trackback
RSS 2.0