Härligt värre

Jag var ledig igår och medans Louise var i skolan var jag med Lukas på 4 års kontroll på BVC.
Hörsel och syn var perfekt, därmed vet jag att öronen fungerar som dom ska när han vill, vill säga.. 
Bianca följde med Louise hem och jag gjorde krabbelurer till dom. Första gången jag gjorde det och det gillades massor. 
De var verkligen precis så goda som de ser ut ;)
Sockerkick AB, men är det fredag så är det !!
De hade cirkus show för mig..
Grod uppvisning var ett nummer...
De lekte jättefint och det var en jättemysig fredag..
Louise åkte till sin pappa  och jag och Lukas hade egenmys..
Spelade oavgjort i Yatzy.. En väldigt koncentrerad Lukas i kryssandet.. 
Jenny bjöd lite hastigt på middag, inte tackar man nej till det inte..
Pastasallad med brieost och skinka.. Supergott!!
 
Sen hemma fick Lukas vaniljpannkakor till kvällsmat som lite fredagsgott!!
Vi läste godnatt saga. Såå mysigt med lite egentid bara vi två också.. 
Jag läste God Natt Alfons Åberg för honom och sen läste han sin favorit för mig. Här kommer Helikoptern.. 
 
En underbar fredag som avslutades i soffan med mig själv, lite snacks och en film. Men somnade på soffan... Haha, men njöt av min ensamhet, det ni.. Är ett stort framsteg för mig!!
 
Jag och Lukas var på Tabata i fm.
 Shit vilket grymt pass alltså. Det var det jobbigaste jag varit med om alltså.. 
Men skönt efteråt som alltid!
 Lukas har åkt till stödfamiljen, jag har avnjutit bananpannkaka med keso och bär och duschat!
Jag njuter av vardagen och tiden med mina fina barn ♥
 
Inväntar tiden just nu då det är min jobbekväll i kväll!!
 
Ha en trevlig lördag på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0