Härligt avslut

Vilken underbar helg trots jobb. 
Har kännt mig effektiv och oerhört pigg på jobbet i helgen. Känns så himla bra! 
Efter jag slutat kom Lukas hem och vi åkte till Tisse för familjeträning. Hon har fått upp ett megastort tält ute så vi slapp bli blöta ja av regnet då alltså, svetten rinner ju som bara den ;)

Denna veckan har det blivit en hel del träning och jag mår så bra av det. Varierad träning är sååå kul och bra för kroppen också. 
Tycker det är kul att kunna variera Tabatan med Tisse olika pass. Passar mig som handen i handsken.
Skönt för mig som jobbar kväll ibland, att ha olika pass och dagar att kunna träna på. Och dessutom gymma två stycken tränings instruktörer här i byn. Så skönt att slippa köra till Kristianstad för att träna, nu är det bara runt hörnan!!   
 
Nu under v. 36 och 37 är alla välkomna att prova på 3 gratispass hos Tisse. 
Här ser ni träningsprogrammet.
Sprid till alla ni känner och fundera inte bara, PROVA!! Ni kommer INTE att bli besvikna! 
 
Kvällen/helgen/veckan avslutades med mys och gofika med finaste Mia!! 
Mmmm, satt precis där det skulle i höstrusket..
Nu är det dags att blunda och inta skönhetssömnen,  imorgon vankas det jobb igen och barn ska skyfflas ut på dagis och fritids.. :D 
Klockan ringer 05.10. Zzzz 
 
Natti på er 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Är inte Andreas med i bilden mer?

Svar: Nej det är han inte Hannah... Mitt beslut!
Therese

2014-09-01 @ 06:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0