Förvirring

Idag var det Jobbedag för mig. 
Louise skulle ha utedag med skolan.
Lukas skulle åka buss till Kristianstad och titta på teater med dagis.
Så roligt när det händer något utöver det vanliga.. 
Vi alla hade dagen planerad..
Min lunch på jobbet idag. 
Kycklingfilé, keso och hemmagjord pizzasallad samt morötter. Mäktigt, gott och nyttigt!! 
 
Väl hemma när jag hade hämtat Louise blev det soffhäng vi två. Låg och mös framför barnkanalen och jag somnade. Det är vår egentids onsdag. Jag var så trött sen igår att kroppen kallade på sömn.  Lyssnade på kroppen (till ovanlighetens skyll)
Sov nån timme. Såå himla skönt och välbehövligt! 
 
Sen efter vi ätit, läste jag lite sagor för Louise innan vi skulle på gympa passet hos Tisse 19.00. 
Anländer 19.00 men då är alla på väg hem. Det började 18.00, nästa vecka börjar höstschemat och då börjar det 19.00 Första gympa passet för mig och jag var helt snurrig. Då arg på mig själv blev jag. Både jag och Louise var taggade.. 
Vi körde hem och tog en liten pw/cykeltur istället. 
Så fick vi lite träning och friskluft i alla fall. 
Sen blev det dusch och mys till IDOL. 
Snäckan somnade i mitt knä, så mysigt! 
Mys på hög nivå. Älskar våra egentidsdagar 💖 
De är verkligen så värdefulla! För oss båda. 
 
 Nu är det läggdags och jag ser fram emot 2 1/2 lediga dagar. 
Tjingeling!! 
Trackback
RSS 2.0