Vad hände?

I helgen var det vårväder och underbart skönt ute.
I dag har det varit fint med sol och klar himmel men ändå kyliga vindar..
Och vad hände när mans slutade jobbet 15.30 idag.. Jo det började mörkna upp och sen SNÖA!!
Visst att det finns något som kallas aprilväder, men detta hade jag inte anat ikväll.
 
Nåväl, jag hämtade Louise och hemma lagades det köttfärssås och stekt vitkål till middag.
Med keso och sallad till.. Mmmm
Försöker dra ner på kolhydrater så gott jag kan. 
Följer inget utan kör på mitt eget sätt, Andreas däremot kör stenhårt på lchf, han ska komma iform till fotbollssäsongen om 2 veckor.. (för mig är han redan i form, men jaja ;) )
Inget bröd, pasta, potatis eller ris. Nån gång liiiite men annars nej. 
Unnar mig dag har jag en dag i veckan...
Läääängtar så sjukt mycket efter grillad korv i bröd med ketchup och senap.
Sån där tjock ni vet och hårt grillad där det knastrar ordentligt när man biter i den.. Åh vad jag suktar!!
 
Bjöd Jenny på middag och efter det begav vi oss ut på en slow promenad i snövädret.
Ja vi snöade minsann nästan ihjäl oss.. Phu!
Gick 5.4 km på 1 timme. Sakta men vi rörde i alla fall på oss och det var skönt att komma ut. Friskluften var uppskattad. Tyckte allt vi var duktiga som trotsade vädret!!
 
Hem och läste godnatt saga för Louise. Hon var färdig för sängen och väntade bara på mig..
Sen blev det minsann en liten löprunda också..
Känner mig svullen och fläskig så det var bara att snöra på löpardojjorna igen..
Hemma sen blev det plankan 1 minut x 3 och armhävningar på tårna 5 x 3
Kände mig riktig nöjd och nu sitter jag här efter duschen och känner mig smått hungrig. Bäst
att skynda till sängen och somna fort så man slipper känna efter ;)
Laddar inför sovmorgon med loppan. Bara vi hela fm. Jobbar kväll i morgon.
Ska bli underbart att vara bara vi en helt vanlig torsdags fm!!
 
Nu ska jag krypa ner till min man och mysa en stund innan jag somnar.
Känner mig slut i kroppen efter massage i måndags, tabata igår och 2 motionspass idag.. 
Zzzznark på den ;)
 
Sov gott med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0