Frisörbesök

Idag var det äntligen dags för mig att klippa och färga håret...
Före 
Trivs egentligen bra men ville ha en förändring och lite mörkare nu till hösten.
 
Efter
Chokladbrunt blev det, trivs kanon och det känns underbart!
 
 
Trivs fantastiskt i denna färgen!
 
Vad tycker ni är snyggast.. Ljusbrunt med slingor eller mörkbrunt?
 
Satt och läste Femtio nyanser av honom. Fick alla tre snuskböckerna i present av mina systrar och pojkvänner..
Är absolut ingen läsare men dessa tänkte jag att jag nog skulle kunna läsa.
Sitter och njuter av nån timmes egentid hos frissan när jag plötsligt får ett sms som inte är det minsta trevligt  på något sätt.. Hela min helg blev inte som planerad skulle man kunna säga...  Har så mycket aggressioner just nu!!! Grrrr
 
Nåväl, har jobbat ikväll. 4 av 6 arbetspass avklarade för denna veckan.
 
Dödstrött som jag är säger jag nu godnatt!
Imorgon är min enda lediga dag denna vecka, och börjar den med fredagsmys med barnen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Therese!Hittade din blogg av en slump men vill ändå tacka dig för den har hjälpt mig oerhört mycket just nu när jag mår väldigt dåligt.
Har en dotter som ligger på avd 65 i Lund nu,hon föddes 11/6 i v 34 och vi har varit på sjukhuset sen dess.Både i Lund och hemma i Växjö.
Hon har inte samma sjukdom som Lukas men det har varit sp skönt att få läsa om andra som gått igenom allt det vi gör nu med sjukhus,operationer,matdropp,port a cart m.m
Hade tänkt maila dig men hittade ingen adress.Om du vill får du gärna höra av dig till mig.Allt gott till dig och barnen//Kram Emma

Svar: Hej Emma. Vad glad jag blir att jag kan hjälpa till!!Det är en del av tanken med bloggandet.. Vad har er dotter för sjukdom? Maila mig gärna: [email protected]
Jag vet hur det känns, alltid lättare att läsa om någon som varit med om samma sak.. Inte många runtomkring en förstår vad man verkligen går igenom..
Styrkekramar till er!!! <3
Therese

2013-09-19 @ 09:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0