Vilken vändning!

Jobbade kväll igår och det gick bra, men var så himla trött.
Sov bara 5 timmar natten innan!
Men redan när jag la mig igår så tänkte/kände jag att idag skulle bli en bra dag idag. 
Egentligen ska man ju inte tänka, för det blir ju ändå aldrig som man tänkt...
 
Men det blev det faktiskt!
Lukas har ätit bra både till frukost och lunch.
Vi har varit ute hela fm och det blev shorts och linne/klänning för barnen idag!
Sommaren har ju kommit!
 
Jag har kännt mig så glad och pigg, kanske solens förtjänst.. vad vet jag!
Härligt att må så i alla fall!
 
Lukas blev hämtad av J och T vid halv tre och sen hade jag och Louise egentid!
Man längtar verkligen till den dagen i veckan och allt är så spännande om vad vi ska hitta på.
 
Idag bestämde jag lite men Louise nappade direkt!
En shoppingeftermiddag i stan!
Inklusive glass då såklart.. Då åker hon vartsomhelst ;)
 
 
 
Det blev bland annat en keps till Louise, flip flop och foppatofflor till henne.
En tröja, en top och 2 linnen till damen.
Lukas fick badshorts, tuffa som attan med sina nya favoriter Angry Birds ;) Även 2 par shorts fick han.
 
Ska se om jag tar bild och visar er imorgon :)
 
Vi glassade på stan..
Kulglass är såååå galet gott!
 
Vi åkte till Maxi och handlade massa mat och lite blöjor och annat smått och gott. 
Vi åt vars en grillad korv, det blev dagens middag.
Underbart att kunna äta vad man vill och inte behöva tänka på Lukas och hans mat.
En enkel grillad korv är underskattat! 
Jag älskar korv ;)
 
Louise blev såld när hon såg att det såldes jordgubbar utanför, så det blev 1 liter av det.
Kvällsmaten klar!
 
Körde inom Eko och köpte hennes foppatofflor där.
Hör och häpna, men det var också det enda vi köpte.
Eko har ju en märklig anledning till att man alltid handlar mer än man tänkt. Brukar sällan bli billigt när man åker därifrån..
Det är bra att ha, men det är ju billigt, men det behöver jag nog etc.. Hmmm 
Bara jag som känner så?
 
hemma så duschade vi och åt den godaste kvällsmaten på evighet. Jordgubbar med mjölk..
Sen godnattsaga och mys i vanlig ordning.
 
Och vet ni. Jag får soooovmorgon i morgon. Lukas lämnas på dagis av Jenny och jag ska inte lämna Louise förrän 11, då jag bara har 3 timmars möte på schemat i morgon. 
Så det blir ytterliggare mys vi tjejer emellan imorgon fm.
Hade planer men det ska ju tydligen regna så kanske skjuter på det... får se.
 
Nu ska jag inta skönhetssömnen.. Donnan sover redan gott!
 
En riktigt bra dag! Åh vad jag har njutit.. Precis HELA dagen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0