Tjejloppet och Tarantella i duschen

Började denna onsdag med jobb 7-16.
Fullt upp kan jag säga och trött var jag!
Men men, hem och bytte om och laddade om..
 
Nya löparstrumpor och löparskor på!!!
Invigning dessutom!
 
Mot Kristianstad och Tivoliparken med Mia för att springa tjejloppet på 5 km...
Här ser ni 2 taggade tjejer :)
Efteråt!
SÅ SJUKT NÖJD!!

5 km på 29.13 (5.56min/km) Mitt rekord innan var det 6.10/km
Tänkte flera gånger under rundan..
Varför gör jag detta, det är ju jobbigt, inte ens roligt, springa är sjukt tråkigt, snart skiter jag i det etc etc...
Men har jag bestämt mig så har jag, INTE gå en sekund. Mitt mål var att klara det under 30 min och det gjorde jag!
När man var i mål var det helt klart värt allt och känslan är obeskrivlig när man klarat det mål man har!
Kändes fantastiskt skönt och jag är hur stolt som helst över mig själv!
Tack Mia och tjejer för en trevlig kväll!
 
Kommer hem och tar mig en njutnings dusch.. I alla fall i 10 sek..
Tills jag ser denna tarantella i taket.
Snabbdusch i panik och mamma som är lika rädd om inte värre, fick köra och hämta mormor som kom och slog ihjäl fanskapet..
Usch och tvi.
Där rök min varma njutningsfulla dusch som jag typ aldrig får så varför skulle jag få det idag 
 
Jaja, nu packa inför morgondagen.. Lång och hektisk dag som alla andra då
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi var skitduktiga vännen! Tack själv!

Död åt alla äckliga spindlar!!! URK :)

2013-05-23 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0