Stresstisdag

Ja tröttare än tröttast i morse var både jag och barn, så jag anlände på jobbet 2 min innan jag började.
Jisses, barnen gick knappt att väcka. Har inte varit bekymmer innan och nu jobbar jag närmare och de får sova en liten stund längre och dels är det ljusare ute. Jag förstår inte detta...
 
Jaja, en dag som hette duga kan man säga. Kan ske drastiska saker när man jobbar med människor. Ena dagen är aldrig den andra lik. Kul på ett sätt men ibland innebär det jobbiga stunder..
 
Hemma la jag mig på soffan för att slumra en kvart innan jag hämtade barnen (Lukas äter middag där därav att jag inte kan hämta direkt efter jobbet)
Jodå... Vaknar 45 min efter jag SKULLE hämtat dom. 
Flög in i bilen och körde ner dit. berättade som det var och bad om ursäkt.
Det var ingen fara, de hade börjat bli lite oroliga. Så vi har hemma halv sex ikväll. 
Stackars barn...
Jag som då blivit irriterad och var fortfarande trött så blev det ingen middag här.
Orkade helt enkelt inte. Var så arg på mig själv.. Men var dödstrött!
Det blev kräm, yoggi och macka. Med remoulad, rostad lök och rostbiff (så lite lyx blev det ju trots allt)
 
Nattade barnen och Louise var på ett sjujävla humör ikväll. Inget var bra, gnällde för allt och Lukas gjorde bara fel, etc etc.. Ingen kul kväll, sängen vid sju för henne och sen åt Lukas och vi läste saga och mös lite. Han är sällan gnällig eller bölig som Louise är... Riktiga humörsvängningar alltså! Kanske en könsfråga, vad vet jag :)
 
Nåväl, kvällen har spenderats med att elda, tvätta, diska, lagat lunch till mig och Lukas, packa, planerat middag till imorgon kväll, förbereda allt inför morgondagen m.m
Jag och Lukas ska på dietist och läkarbesök. Infinna oss där 10.45.
Upp tidigt och göra mig själv iordning, sen väcka barnen för frukost och vi ska köra hemifrån 08.30-08.40 och lämna Louise på dagis och sen styra bilen mot stan för tankning och vidare mot Lund!
 
Sen äter vi lunch där innan vi kör hem så hela dagen går imorgon också.
Enda VAB dagen denna månaden vilket känns utomordentligt skönt! 
Och då pga läkarbesök och inte att han är sjuk. Ännu bättre! 
 
Glömde skriva det igår att vågen var min vän även denna veckan. -0.6 kg.
Hej och hå vad det går bra nu.. 
Glad så länge det varar :)
 
Nej nu väntar drömmarnas land på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0