Njutit av livet

Usch vilken dålig bloggare jag har varit på sistone.
Faktiskt njutit av livet och tagit lite break här. Inte hunnit heller då sol och mys med barnen och JOBB så klart tagit överhanden!!
 
Men tänkte visa lite bilder från veckan som gått..
Morgonmys med lillplutten är bland de bästa som finns!
 
På väg till Hörröd och fina vänner som vi inte sett på nästan ett år. 
En toppenfredag helt enkelt!!
Lukas var sååå faschinerad av alla traktorer m.m men vågade ju så klart inte provåka dom... 
Fegis var han allt :)
 
Kärleken flödade. Melissa och Lukas.. 
Så fina småttingar!
Nyinköpta skor och löparstrumpor inför kommande veckas utmaning.
Så nöjd och snygga som attan.
Jag blev medbjuden av Mia att springa tjejloppet den 22 maj. 5 km. Såklart jag måste prova det, taggad redan!!! :)
Så nya skor behövdes så de nuvarande är uppslitna!
 
Efter kvällspasset i lördags tog jag och Mia en rask promenad i mörkret.. Skönt innan löggdags! 
 
I söndags efter en hel dags jobb, invigdes klipparen för i år!
ca 1 ½ timme tar det med åkaren på min tomt.. Skönt att glida rundor på den och sola sig samtidigt, slå 2 flugor i en smäll... Det ni!
 
 
 
 
Nyvaken Lukas mys!! Han är så mysig och pillar en i nacken, min älskade mysplutt! 
 
I onsdags hälsade vi på Sandra och flickorna och nykomlingen Ossian.
Inte setts sen i höstas tror jag. Skrämmande det med.. Hinner ju inte med alla vänner. 
Men skönt att det blivit lite bättre. Saknar er alla!
När vi skulle hem så ett tag innan hade rymlingen hoppat i och stängt dörren och tänkte köra iväg. 
Jodåmensåatte... 
 
Han tror han äger min bil!!! Galning! 
 
Jag och Louise hade egentid och vi gjorde egenpanerade schnizlar, potatis, bearnaisesås, grönsaker och vitlöksbaguetter. Riktigt god middag! 
Vi mös hemma och skötte lite hushållsarbete tillsammans.
Tur jag hade världens bästa hjälpreda!!
 
Sen kom Caroline på temys. Inte heller träffats på månader..
Skönt att prata när man sällan ses, då finns det massor att prata om! :)
 
En liten kompisvecka kan man säga! 
 
Sen har jag jobbat igår kväll och idag!
Fredagsmys med barnen blev det i liten mängd. Miss och Herr gnäll och trots var på besök!
Sagomys för var och en hanns med i alla fall!
 
I morgon blir en spännande dag :)
 
 Är för tillfället väldigt glad och mår prima! 
Lite som i ett rus som stannat i ett par dagar..
Livet är för härligt ibland!
 
Nu är det god natt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0