Ett rejält klipp

Hej och hå har det sagt mest hela dagen!
Började med provtagning för Lukas i morse och även Louise följde med.
Hade packat med frukost i vanlig ordning som åts på sjukhuset och efter den och massa bus och lek så styrde vi bilen mot Bromölla och frisör Klipp och Klös :)
Före
Efter, lycklig tjej med färg i håret!
Före
Efter, coolingen själv!
Klubba var väl så uppskattat... tills vi kört en stund och jag fick stanna på en trottoarkant innan jag hade klistrig klubba i hela bilen.. Louise fick plötsligt två. Tur för henne :)
Hem och lagade raggmunkar till Lukas som han åt och jag frös in lite, det gillades men orkade inte allt. Sen snabbt äta lite pannkakor (tacka gud för Icas fördiglagade) och även laga Lukas middag. 
Sen kom min mormor och passade barnen vilka båda sov just då och jag styrde bilen mot Bromölla igen för då var det min tur.
En halvtaskig efterbild, hade inget batteri så det blev ingen förebild, men de senaste halvåret har alla bilder varit tråkiga. Kännt mig dötrisst i håret.
Blev chokladbrun med ljusa och lite kopparslingor i. Sjukt nöjd och vad skönt håret känns.
Skulle ta topparna men tyckte nog det blev liiite för kort.. 
Saknar ju varje cm av mitt hår. Jag vill ha långt långt jättelångt hår nu, helst igår
 
Visar bättre bild i morgon när dagsljuset lyser på.
 
Hemma fem och slängde ihop lite spaghetti och köttfärsås och pappa kom och upp och hälsade på barnen en sväng och provsmakade middag gjorde han också. Barnen duschade och i säng sen ett par timmar tillbaka, jag har tvättat mängder och hängt ut, disk m.m är klart och jag kopplar av en liten stund här innan sängen kallar! 
 
Nej nu ska jag pilla med lite skojjigt inför mors dag.. hej hej!! 

Kommentarer
Postat av: Lillesprätt

Fin fint håret blev :)

2013-05-24 @ 04:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0