Galet lycklig trots all stress

Ja var ska man börja!
Jag har inte glömt er, men inte hunnit blogga.
Livet kommer ikapp en mer och mer.. 
Lite annat som tar min tid nu ♥
 
Varit en hektisk månad tillbaka och först nu lugnar det sig lite.
Både skönt att komma ifrån bloggandet, men samtifigt saknar man det!
En paus ibland är aldrig fel.
 
Nåväl, vad har då hänt sen sist.
Jag var ju i stockholm och såg Kizz.
Oerhört mäktigt och vilken show det var!
Supernöjd och kul att bara komma till Stockholm var stort nog för mig!
 
Bildbomb från helgen i Stockholm kommer här!
 

 
 
 
Frukostbuffé i all sin ära! Åt så jag nästan dog!!
 
Vi var på Hard Rock Café samtidigt som Gene Simons.
jag var 1 meter ifrån honom, darrade gjorde man allt, mäktigt!
 
 
Redo för Kizz
 
 
 
 
Lukas var hos stödfamiljen och naturligtvis för att man var i Stockholm får han maginfluensa..
Jenny åker in med honom och jag fick prata med CSK m.m..
Typiskt som alltid, min vanliga tur skulle man kunna säga.
Har inte gjort något för mig själv sen sep. 2007 och såklart nu bara för att man var iväg.
 
Lite strul men till slut blev det bra.
Jag åkte från hotellsäng till sjukhussäng.
Bytte av Jenny direkt tåget anlänt på söndagen 
 
Mys med min sjukhuskille!
 
Lagom sleten mamma efter helgens äventyr!
 
Vi kom hem på torsdagen, Sveriges nationaldag, men även världens bästa pappa/morfars födelsedag!
Det firades med hemmagjord smörgåstårta a la pappa. Supergod!!
Vi fick även träffa Söt-Elton ♥
Min fasters nya familjemedlem, en engelsk bulldogg!
 
 
 
På sändagen var det Louise födelsedag men jag skulle jobbat (tog semsester) och Louise var hos pappa, men kom hem tidigare. Vi skulle nämligen till mina kusiner på kalas.
Söt-Eltons syskon!
 
 
Min flicka blev 5 år. Älskade prinsessa!
 
Det bjöds på god mat; lax, kall krämig sås, nypotatis, citron, sallad, ja underbart gott var det!
Sen denna goda marängtårta!
Galet god, tog faktiskt 2 bitar ;)
 
En överlycklig kille fick sitta på Jespers motorcykel. Dock i tyst läge. Blev livrädd när han startade den, dönade ju mer än lite.. haha, fegis!
Men jag skulle "åka" med honom :)
 
Lite av föregående vecka...
Lukas-Pauemys ♥
 
Jag har sprungit 5.3 km
 
Poolen har invigts!
 
Promenad i byn
 
Jag och Louise har glassat i stan!
 

Sen i lördags vankades det kalas för släkt och vänner för min stora fina 5 åring!
Bildbomb även från detta kalas!
 
Pankkakastårta a la mini med nutella och sylt :)
 
Glad blev hon över sina paket! Denna glädjen är bland det bästa man kan se!
 
♥♥♥
 
Exotisk bricka med potatissallad, rostad lök, sallad och pine riche.
Sååå gott!
 
Mostermys ♥
 
Jenkamys ♥
 
Kärlek ♥
 
Marängtårta med chokladkräm, hallongrädde och färska bär och så klart Louise favorit, chokladbollar!
 
 
Jag har Elliotmys :)
 
Mitt älskade kusinbarn. Du får mitt hjärta att le lite extra ♥
Underbara unge!
 
Trött mamma efter allt ståhej men ändå lugn och underbar dag
Ingen stress och Louise var mer än nöjd över allt!
Inget kunde toppa denna dagen mer!
 

I söndags var det dags för kalas igen.. Ni undrar kanske om vi inte gjort något annat än att kalasa och nej det är nog så. 
Juni har vi mest kalas och jag älskar det.
Att samla släkt, familj och vänner.
Då njuter jag som mest!
Det var älskade lillasyster som firades. Fyller 20 idag!
 
Kalasfin!
 
Trion 2010 igen.
Så söta man bara kan bli!
 
Helene bjöd på fantastiskt god mat hon också.
Kycklin, ris, sallad, fruktfat, vitlöksbröd, beasås.. Mmm
Och denna goda vita kladdkaka med grädde på till efterätt.
Pricken över i:et helt enkelt!
 
En bild säger mer än 1000 ord!
Älskade ni!
Grattis än en gång fina syster på din dag! 
Vi älskar dig massor!
 
Jag var ute igår och sprang igen, denna gång 7 km. 
Kände lite i knät idag.. Ajajajaj!
 
Jag och Louise har haft egentid och har ikväll spenderat den i Karlshamn med McD, fotboll, bad och lek.
Men underbart sällskap såklart!!
 
Jag är lycklig och mår oerhört bra just nu!
Inget kan toppa denna känslan och trodde aldrig att jag skulle känna mig så här tillfreds och glad över livet som jag gör nu!
Jag njuter av livet och älskar livet så mycket det bara går!
Och mina 2 guldklimpar är det bästa och finaste jag har i livet ♥
 
Nåja det var en liten uppdatering för er!
 
God natt på er och Puss på en viss person! Du vet vem ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt och läsa att du är mer tillfreds med livet nu, det glädjer mig verkligen! ❤

Måste fråga, klänningen du hade på din systers kalas.. Var har du hittat den? Letar såå efter en sådan till ett bröllop i sommar! Kramen

Svar: Hej! Tack Julia, det känns overkligt :) Klänningen är köpt på Aima, fanns i vitt också! ;) Lycka till, den är superskön! Kram kram
Therese

2013-06-19 @ 06:32:11
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0