Vilken kväll!!!!!!

Jag vet knappt var jag ska börja!
Jo, jag börjar med att TACKA ALLA som kom på premiärvisningen av vårens Me and I kollektion hos mig igår.
Det var 13 vuxna och 20 barn, allt från 1 månads bebis upp till 10 år.
Helt ljuvligt härligt.
Jag älskar att ha huset fullt, barnen är toppade, förväntansfulla och SÅ glada!!
Ni förgyllde min kväll!
Och by the way, en underbar kollektion.
www.Meandi.se 
Detta handlade jag:
 
En medaljong klänning till Louise!
2 tröjor till Lukas, passar han PERFEKT, fotbollsgalen som han är ;)
 
 
 
Jag bjöd på lite enkel fika så som chokladbollar och hemmagjorda semlor!
Min första semla för i år, och det var galet gott!
 
Dagisvännerna i mamma Jennys knä! Alla så härligt glada!
 
♥ Dagisgänget. Mathilda, Alice, Louise och Minya ♥
Är så glad att de är ett så fint gäng som leker och håller ihop.
Hoppas det varar upp i tonåren ;)
 
Jag fick äntligen mysa och snoosa på lilla Elliot som anlände på julafton. Mitt kusinbarn, så fin och mysig och han somnade i min famn.
Man blir helt såld på dessa små liven, bebissjukan var ett faktum!!! ;)
 
Blev mys med Thimmy också den lilla godingen. Mitt andra kusinbarn (dessa två är kusiner)
Ja, vi är en stor släkt ;)
Ni är så fina ♥
 
 
 
Lukas och Thimmy håller ställningarna ;)
 
JAG ÄLSKAR DIG UNGE!!!!
Hittade honom så här. Lika mycket hyss och bus i honom som i Lukas..
Som sagt, det ligger nog i släkten, de är ju trots allt nästkusiner..
Men han är ju för söt denna rackaren ♥
 
TACK än en gång allihop som kom!
Jag hade jättetrevligt, hoppas ni hade detsamma! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack för en trevlig kväll! När vi kom hem upptäckte jag att dottern är en tjuv o hade snott med sig en rosa visselpipa :/ Det ska visst börjas i tid!

2013-01-31 @ 11:47:31
Postat av: helene

FIN BILD PÅ DIG NÄR DU HÅLLER ELLIOT :)

2013-01-31 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0