När man tror det är över kommer alltid bakslagen :(

Dagen börjar med kaos.
Lukas kastar blöjan överallt och barnen bråkar och skriker om vartannat.
Det enda jag vill är att får äta min sena frukost i lugn och ro.
Är det för mycket begärt?
 
Kommer på enda lösningen.
Packar på barnen overaller och dyl. och de åker minsann ut.
1 timme var de ute och det var skönt även för mig.
 
Som ni vet har jag ju en bolltokig son och han hittade minsan en fotboll ute så det blev lite passningar oss emellan.
Gillar man sport så finns det inga dåliga väder!
 
In och han ville inte riktigt äta.
Kopplade dropp som senare kräktes upp :(
Hade inte bajsat sen igår em och jag trodde och hoppades att det var på bättringsvägen..
 
Snälla Jenka kommer och hälsar på och vi lagar (Jenka lagar) Per Morbergs Pannbiffar med lök.
Det smakade verkligen som en pannbiff ska smaka. Gudomligt gott!
 
Mmmm
 
Under tiden hon var här bajsade han många gånger och fortfarande diarré.
Denna gången riktig diarré och inte vattningt löst.
Och det luktar maginfluensa om det..
 
Sen nu när jag precis kommit ur duschen vaknar Lukas och kallar på mig.
Ser att han mår illa och nu har han kräkt massor.
 
 
 
Så nu sitter vi här och inväntar mormor och gammlamormor. Gammlamormor ska sova här hos Louise och mormor skjutsa in oss.. 
 
Nu kommer väl den riktiga delen av maginfluensan, bara för att jag trodde det var en lindrig form han hade haft.
Jo visst!
 
CSK here we come! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0