Måndag

Måndag:
Ny dag
Ny vecka
Nya tag..
 
Så låter det varenda måndag, nästa måndag är det till och med ny månad.
Herre Gud, var har hela Januari tagit vägen?
 
Någon mer än jag som tycker denna månaden gått snabbt?
 
I fm, begav sig jag och Jenny ut på en 9 km lång runda!
Riktigt skönt och solen kom fram till slut ;) Sista delen av rundan i alla fall!
Dock inte det bästa tempot men det var ju snorhalt nästan överallt, men duktiga ändå får jag säga att vi är!
 
 
Efter promenaden bjöd Jenny på hjärtformade nyttobullar!
Riktigt gott :)
 
 
Jag och barnen har blivit klippta idag av moster Helene, längesen och det behövdes verkligen.
Så skönt det känns nu!
Bara genom att klippa topparna gör att man känner sig som en ny människa.
Den känslan hissar jag idag!
 
Tittade på familjen annorlunda ikväll, slutet i varje fall, efter barnen hade somnat.
Men SEN, blev jag heeelt fast i den nya danska serien DICTE!!
Sjukt spännande och jag är helt såld, måtte jag komma ihåg och ha tid att följa denna serien!
Gillade Anna Pihl också, danskarna dom kan göra film!
 
Nej nu ska jag sova, 
Ny dag i morgon!
Får se vad som händer då!
 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0