Den bästa dagen på evigheter!

Ja jag kan inte vara gladare än jag är just nu!
En helt fantastisk dag och speciellt kväll.
 
Hos Jenny och barnen bjöds det på mycket god middag.
Lukas åt sin potatismos, morätter och äpple & currymajonäs utan problem..
Det var kyckling med något täcke av purjolök och en röra med grädde, mango chutney och majonnäs ovanpå och till sist ost och CHIPS överst.
Jag åt mer än jag orkade, men det var ju fantastiskt gott!
 
♥♥♥
Moa var redan klädd för kvällens festligheter och Jenny hade höpt vars en tröja åt mina barn också.
För stämningens skull. Jag blev så glad och rörd. 
Alla fredagsmysfina barnen. Ja Saga hängde med mamsen så klart ;) (Ännu bara liten bebis)
 
Barnen har lekt kanonfint hela kvällen.
Hann inte in förrän de började.
Det härjades och lektes för fullt och skratten var hjärtliga och många.
Man blir så glad och varm av att se de leka så fint!
 
De klädde ut sig till prinsessor, spelade på telefonen, pysslade en hel del, åt fredagsgodis, jagade varandra och lekte hund, lekte kurragömma, busade med pappa Olof, ja jag minns inte allt, me ROLIGT hade dom och det är det viktigaste.
 
Och på tal om att Lukas blivit STOR som jag nämnde i förra inlägget, så blev det snäppet över, bevisat ikväll.
4 gånger har han tagit av blöjan och gått in på "wetteoulen" (toalettstolen) och varit kissignödig.
Och det har kommit varenda gång och stoltare kille får man leta efter.
Ja mamma också ♥
 
 En perfekt kväll och jag är bara så glad.
TACK för allt ikväll Jenny, du är en Toppenmamma och vän! 
 
Nu ska jag sova och njuta av denna dag :)
God natt! 
 
Vet ni förretsen. Att idag den 25 Januari firar jag mig 1 år fri från facebook!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0