Måndag, måndag!!

Ja var ska ja börja. En händelserik dag må jag säga.
Kan ju börja med vikten. Stod på + 0.2 idag. Tycker det är svårt att veta. Jag tränar ju en del stytketräning och kan nog inte bara räkna efter vågen. 
 
Sen bar det av till CSK med lilla ♥ för provtagning. 
Allt gick galant och vi styrke kosan mot EKO på hemvägen. 
Hittade denna nyhet..
ETT MÅSTE att köpa, invigs i morgon..
 
Hem och fikade med morfar som passade Louise och jag gav Lukas lunch. 
 
Vidare ut på en promenad i byn med Jenny. Riktigt skönt. Älskar friskluften (i varje fall efteråt) 
 
När jag kom hem blev det semlebak för mig och Louise.
 
Är det fettisdagen i morgon så är det ;)
 
Blev 66 st ;)
 
Vi åt middag tillsammans vi tre och sen blev det bus och lek med barnen. De hade show för mig. Åh som vi skrattade!!
 
Det blev kvällsmat och sen godnatt sagor på vars ett håll idag.  
 
Jag bänkade mig framför Dicte och sen duschade jag och gjorde vid mig. Känner mig otroligt fräsch ikväll! 
 
Och där säger jag god natt. I morgon blir en lång och seg dag men ändå trevlig på ett sätt ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0