En pizzabagare, här bor i staden...

 
Åt fiberhavregröt med kanel, linfrö, hallon och banan till frukost hemma i morse.
Frukost jobbet åt jag det som visas på bilden.
Till lunch blev det egengjord tonfisksallad med dressing och 2 knäcke.
Em-fika blev det ett päron.
 
Mina små pizzabagare ♥
 
De tyckte det var så roligt att göra själva och lära sig lite.
Krävs mycket för att jag ska våga släppa på mina kontrollbehov och min perfektionism.
Men idag gjorde jag det.
Glada barn, Glad mamma!
Hoppas bara den orken och viljan kommer fram oftare!
 
Riktigt duktiga och noggranna.
 
Koncentration, koncentration
 
Quack quack :)
 
Den godaste pizzan jag ätit och barnen var så stolta över att de hade gjort den.
Köpte ett färdigt pizzakit och hade sen på:
skinka
salami
bacon
rödlök
champinjoner, färska
ananas
ost 
pizzakrydda 
 
Har ni någon favoritingrediens på er pizza? 
Ute efter lite nya smaktips!
Tacksam för lite kommentarer.
 
Till och med Lukas fick smaka lite. Lite svamp, lök och ananas. Och pyttelite ost =)
Tacka vet jag en som var lycklig!
 
Sitter här med min snart tomma tekopp och har tjuvätit (unnat mig) 10 bitar Marabou lakrits och det var sååå gott!
Så länge som jag haft den i kylen och trånat!
Haft en rikgit härlig fredag som nu går mot sitt slut och jag tackar för mig och säger god natt!
 
I morgon händer det grejer!!
 
Sov gott och dröm om våren ni som längtar, skulle tydligen komma in lite vårvindar i nästa vecka!
 
 

Kommentarer
Postat av: Krillekrokodil

Uääääh för pizzakit :P

2013-02-23 @ 07:31:19
Postat av: anna

Har alltid falukorv i frysen som jag river och har på puzza. Har ofta banan o paprika på pizzan:-) tack flr dina tips:-)

Svar: Åh tack tack för tipsen. Falukorv låter spännade, korvälskare som jag är. Har dock aldrig tänkt tanken på pizza, men ska nog prova :)
Therese

2013-02-24 @ 09:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0