Bra start!

Vågen var denna måndagen min vän :)
-1.3 kg
Måste varit sömnen förra veckan för som jag har ätit i helgen kan jag inte gått ner så mycket..
Min mat idag:
Frukost i morse hemma: Fiberhavregröt med linfrö, hallon och banan.
Frukost på jobbet: 1 lagom morot, 1 ägg, 5 babytomater och 3 skivor onsalakorv
Lunch på jobbet: En omelett på 2 ägg, grädde, bacon och fetaost. 3 knäcke till.
 
Middag hemma!
Fläskkorv, potatis och sås. Och grönsaker.
Åt bara en potatis och lite sås, fyllde upp med mer grönsaker. Åt mest korv!
 
Lite teaterföreställning för mig när Lukas lagt sig :)
 
Hämtade barnen på dagis halv fem och Louise fick Mathilda med sig hem. Vi skulle passa henne ikväll. Glädjetjut på dagis! 
De lekte jättebra och jag hann diska upp innan kvällsmaten och även elda i pannan för att sen landa i soffan och njuta av kvällen. Halva familjen Annorlunda och så DICTE!!
Åh herregud vad spännande, någon mer än jag som följer den serien? Beroendeframkallande och lätt den bästa serien jag sett på länge. Galet jobbigt slut denna veckan som gör att jag toklängtar lite extra till nästa måndag!
 
Mitt kvällsgott bestod av en apelsin och lite pistagenötskärnor och ramlösa kiwi!
Jättefriskt och gott. 
Druckit mycket vatten idag. Stort + till mig. Jättedålig nu för tiden att dricka vatten (kan väl knappast bero på att jag är lat och inte orkar ränna på toaletten hela dagarna.. nejnej)
 

Min syster har lockat med mig en grupp. No Candy för 100 days.
Tror dock inte jag kommer klara det för jag älskar godis, framförallt choklad. Och snart är det påsk:/
Kanske även därför jag behöver prova detta för att vänja mig av med det. 
Klarat dag 1 :) 
Någon som är med? 
Popcorn funderar jag på att kanske få lov att äta. Vad säger ni? Är popcorn godis eller ej? 
 
Nej nu är det godnatt och laddar för en lekdag i morgon då det står LEDIG i kalendern!!! 
 

Kommentarer
Postat av: carolinelosell

Fan vad duktig du är...jag är på!!! ;-) men får nog äta popcorn annars dör jag haha :-)

Svar: Toppen!! Säg inte för mycket än.. duktig och duktig. klarat 2 dagar ;) hehe! Då peppar vi varandra! Perfekt. Kram
Therese

2013-02-26 @ 18:52:40
URL: http://www.followdreams.devote.%20se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0