Barbacka!

Här kommer ett gäng bilder från gårdagen på Barbacka där vi var med Linda och Emmie!
 
 
 
Ajaj Kapten!
 
Denna lycka alltså!
Han såg några andra barn äta glass och blev helt utom sig av avundsjuka. Han ville så gärna ha.
MEN han fick sin pannkaka (så kul att alla barnen kunde få samma mat fast att Lukas har speciell kost) och åt upp den utan gnäll eller bekymmer och sen frågade han om han fick glass.
Självklart fick han det, och de hade isglassar med 0 g protein i, och vilken tur att det var den glassen han kollat in :)
Han var så duktig och åt utan gnäll. Han är en helt annan gosse nu, äter själv och har VILJAN att äta!
Helt underbart!
 
Det märks att ALL den tid och energi man lagt ner visar positivt resultat till slut.
Man har slitit sitt hår många gånger, men det har lyckats!
Det värmer gott i mitt hjärta ♥
Snäll som han är bjuder han Emmie på glass.
Sötnosarna ♥
En riktig kompis, bjuder så gärna!!
 
Det blev en heldag på barbacka. Kom 9.30 och åkte hem 14.30
Åkte direkt dit efter provtagningen. Även Louise följde med för första gången och även hon skulle ta prov, för att kolla hur hennes aminosyror ligger (läkarens ordination) Så vi var uppe tidigt..
 
Men barnen hade fantastiskt skoj och Louise var i pysslarverkstaden och pärlade.
En varm rekommendation till pyssliga barn, om det kommer fler gånger. Att åka och pyssla på barbacka.
 
 
 
Min hjälpreda när vi kom hem!
Min son han kan minsann, här eldas det för fulla muggar.
Pekade på yxan och tänkte hugga, men nejnej sa jag... Morfar gör det, ingen annan!
Han kommer bli världens bästa hjälpreda även i framtiden tror jag (eller hoppas i alla fall)
 
Dagen flöt på som bara den.
Vi åt middag och barnen duschade, det blev kvällsmat, godnatt saga och sen plockade jag och förberede inför idag och sen slocknade jag och sov gudomligt gott i natt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0