Ändring

Till mellis idag åt jag äppelklyftor med kanel på och 2 finn crisp med ost. 
Åh vad goda de knäckisarna är.. Skulle lätt kunna äta hur många som helst. 
Man blir liksom sugen på dom, tar hellre ett sånt än ett onyttigt kex (digestive) eller godis. (idag kände jag så och hoppas fortsätta med det)
 
Då stressen hann ikapp mig och planeringen inte höll, blev det inte tid att laga min älskade kålpudding.
Det blev lasagne istället. Satt som en smäck och alla åt massor. Louise åt 2 portioner och det händer inte ofta i detta huset!!
Så klart en god sallad till det.
Mitt vattenintag är även idag till belåtenhet!
Inne på andra dagen utan godis och känner inte ens sug efter något..
 
Tro nu inte att jag äter godis varje dag för det gör jag verkligen inte. Brukar vara på helgen och kanske någon dag i veckan om man är sugen. Men detta blir en utmaning som heter duga!
 
Ni som har instagram kolla #NC100days
 
Nu ska jag hänga upp min maskin tvätt som ligger i korgen bredvid mig och doftar ljuvligt!
Sen är det bums i säng, för klockan ringer 04.50. Lång dag med lite extra njutning på kvällen ;) Hörs i morgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0