Söndags/familjemiddag!

Ja vilket avslut det blev!
Idag är sista semesterdagen och jag har tänkt på allt som hänt under dessa 4 veckor.
Det har hänt massor. Jag har haft lite egentid och jag har haft underbara upplevelser med barnen!
Vädret har varit fantastiskt och jag har mött kärleken!
Jag menar, hur kan det bli bättre?
 
Lukas var trött, vilade middag i 3 timmar, skönt för jag fick också 1 timmes vila :)
 
Lukas åt middag.
Smörstekta champinjoner, broccolli, potatis och rostad vitlök & örtmajonnäs.
Lukas favorit! Så underbart när han har något han gillar!
 
Sen begav vi oss mot mormor och morfar igen för morfar bjöd hela familjen på söndagsmiddag!
Underbart med familjemys. Inte ofta alla är samalde annars så det var riktigt mysigt!
 
Revben, potatis och sås!
Mysigt att äta allihop...
Några saknades för att allt skulle vara komplett, men ändå!!
 
Barnen tog sitt söndagsbad och var några riktiga skumterroriser... Härjade hej vilt och det var mer vatten utanför än i badkaret kändes det som... 
Det var glada barn men dock en aningen mindre tålmodig mamma... 
 
Tackar för denna semestern med många minnen i bagaget och nu säger jag god natt och laddar inför verkligheten som börjar i morgon!
 
God natt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0