Sjukhusbesök och en shoppaholic

Min lilla knubbis så söt. Vilken poose!
Badhairday, ständigt ständigt...
Mys med gammlamormor innan provtagningen. 
 
Lukas urin luktade väldigt fränt i söndags när barnen kom hem. Så vi blev kvar på CSK efter provtagningen på lite glucosdropp. Vilket jag misstänkt och packat med mat och mediciner.
Här är en trött kille som precis kaskadkräkt..
Lyckligare blev han på em då det var frukt/grönsaker till mellis.
Apelsin är favoriten.
Han fick på kvällen en hel apelsin delad i båtar av en sköterska och han klämde alltihop. 
Så lite som glädjer honom!
Vi åkte omkring lite på denna fiffiga ståbrädan.
Mamman fick ju handla lite mat.
Tröttsamt läge.. Han stod på plattan och ramlade så att alla slangarna sträcktes och naturligtvis åkte nålen ur PAC:en. 
Bort med nålen, embla om, ny nål och fortsätta droppet.
Så ledsamt det var, Lukas bokstavligen hatar att ta bort plåstret efter nålen. Han får panik, inget roligt alls att detta skulle hända! 
 
Vi kom hem strax innan 22 på kvällen. Skönt för jag ville bara hem. Aningen irriterande att spendera en hel dag på sjukhus i det fina vädret och på min semester dessutom.
 
Så tisdagen blev inte avbokad som tur var. Jag och Mia hade bokat in en shoppingdag i Malmö.
Lukas åkte till stödfamiljen 08.30 och vi åkte bussen till stan och sen tåg vidare mot Malmö.
Louise var hos en kompis hela dagen. STORT Tack Jenny för hjälpen ♥
Efter några timmars shopping fikade vi lite...
Mia är numera min Personal Shoppper!
Aldrig hittat så mycket innan, helt otroligt!
TACK för allt vännen, var en fantastisk dag ♥
Köpte bland annat ett par ballerinaskor
En färgglad klänning. Superskön och satt gjuten på mig!
Nya jeans och ett nytt linne
Hittade massor och jag är mer än nöjd!
Även massa småplock på TGR och Lagerhouse.
Mest till barnens julkalender. Skönt att ha lite gjort och inte behöva stressa med 48 paket på en gång!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mi@

Tack själv fina du! Ett nöje att vara PS till dig <3

2013-08-09 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0