Fredagsmys och Kräftskivepremiär

När barnen åkt och Tobbe sen kommit så lagade jag plankstek till oss. 
Riktigt fredagsmys och mmm så gott de var!
 
Vaniljpannacotta med skogsbärskaramell till efterätt smakade lika bra!!
Pannacottaälskare som jag är...
 
I lördags var vi bjudna till vänner i vanneberga på årets första kräftskiva.. för min del
Carro och Tobbe hade lagat mycket mycket god smörgåstårta!
Ja de är krossade ostbågar runt om.. Supergott!!
 
Min fina Caroline och jag ♥
Det var lika gott som det ser ut :)
Tjejgänget!
Fia, jag, Carro, Jana och Sandra
Lite lekar, riktigt skoj och ännu roligare var att mitt lag vann!
 
 
 
Dags för lek nr 2. Hemmagjort med andra ord!
Mitt lag vann igen :)
Så fiiiiin!
Pannacotta igen.. Mmm vad gott!
 
Fia och jag!
En hel del dans blev det!
Headbangar tydligen.. haha, bjuder på denna bilden!
 
En fantastisk kräftskiva. 
God mat, trevligt sällskap, bra väder, lagom med dricka, roliga lekar, bra musik. Ja helt enkelt en toppenkväll! 
 
Tack vänner för den trevliga tillställningen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0