En dag på stan

Hej mina underbara vänner!
Förlåt att jag blivit sämre på att uppdatera.
Men kärleken, barnen och livet tar all min tid ♥
 
Igår kväll bestämde vi oss för att ta en dag på stan idag jag och barnen.
 
Louise skulle få handla på loppis för egna pengar och ingen var stoltare och mer förväntansfull än hon.
Även lite höstnytt i klädväg skulle inhandlas!
 
Louise fyndade mycket och var så lycklig att få betala med sina egna pengar, till och med prutade på en sak!
 
Försvarsmakten var i stan och gjorde reklam. De hade en stridsvagn med sig. Barnen fick så klart provsitta :)
 
 
 
 
Det var en fantastisk dag och barnen skötte sig utmärkt. Lite bus som det ska vara men inget att klaga på!
Lukas åt och somnade i vagnen och jag och Louise shoppade vidare!
Jag var inte ens trött när jag kom hem vilket alltid är ett faktum efter en dag på stan.
 
Här kommer lite shoppingbilder för er som är nyfikna!
 
Louise fick nya skor. Jag bara älskar dom! Dösnygga, jag vill också ha ett par!!
 
 
Älskar detaljer!
Louise fick även en svart kofta, trosor och tights...
Louise loppisfynd! Köpte en liten barbiedocka också som är på rymmen..
Även dessa hittade Louise på KappAhl.
Hon stod vid deras accesoar avd hela tiden jag handlade. Hon blev helt salig.
Hon ville ha båda, hon fick betala den ena själv och den andra fick hon av mig. 
Överlycklig blev hon!
 
Lukas fick en ny kalas/fest outfit!
En kofta
 
Lukas loppisfynd var dessa och en sandlådespade.. :D
 
Jag var mycket nöjd med allt jag hittade och barnen var supernöjda.
Jag vet inte hur många gånger jag berömde dem för deras uppförande. 
Jag var världens lyckligaste mamma!
 
Nåväl, vad har då hänt sen sist.. Visar ett bildspel..
 
Jag har varit hos tandläkaren, inga hål (har aldrig haft) och allt var bra!
Haft middag här med Tobbe, barnen, syrran, hennes sambo och hans dotter.
En underbar kväll, riktigt mysigt!
Bjöd på Chili con carne, ris, sallad, nachochips och pine riche!
Till efterätt blev det päronhalvor med after eight och grädde!
 
Jag var med dessa underbara människor och tittade på Ulf Lundell!
 
Min galning till älskling!
Mysigt hade vi!
 
Han var otroligt bra, spelade i nästan 3 timmar och bara sista låten var en lugn..
Det var ös på gubben! Riktigt bra!
 
Louise har tappat sin första tand!
Hon var hos en kompis och lekte när hon drog ut den. Hon var jättestolt och överlycklig!!
Dags för provtagning och syrran följde med!
Visar numera upp sin fina glugg på alla bilder, inget mer leende här inte. Men lika söt är hon för det!
Lukas har också varit hos tandläkaren. Inga hål där heller och allt såg fint ut!
Moster Helene har sovit här och haft mys och bus med oss!
Barnen älskar henne!
Lukas ligger inne med den snyggaste frillan ever!
Jag kan inte klippa honom, jag börjar bli kär i hans hår!
Ser ut som en riktig tok ;D
 
Det har varit en del mys
Hade god fredagsmiddag igår med mina föräldrar.
Fläskfilé i ädelostsås, ris, blomkålsris, sallad och lite rött till det!
Suveränt gott!
Firade att jag hade långledig helg (fre-sön)
Lukas har haft rejäl växtvärk om nätterna, stackaren!!!
 
Och emellan allt detta har jag jobbat och gymmat en del! Även alla hushållssysslor som ska hinnas med och gräsklippning..
Har 89 % på schema till den siste sep. 
Har varit (och är) ganska fullt upp skulle man kunna säga..
 
Men man har ju inte fått namnet stressmamma för ingenting... phu!
Stressmamma på heltid, det är jag det!
 
Nu ska jag ta min rumpa ur denna stol och krypa ner i min säng.
Tomt och ensamt dock. Man vänjer sig snabbt vid att ha någon bredvid sig.
Att få somna och vakna bredvid mannen min, är lyx! 
Som jag älskar honom ♥
 
Imorgon vankas kalas för min kusin som fyller 16
 
God natt och på återseende
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0