Avtackningsfest!

Idag var det dags för avtackningsfest till Thorbjörns bror och en kompis som slutat på anticimex!
 
Lite fix och trix att ordna barnvakt då jag först inte löst det och tänkt att kanske inte kunna gå dit. Men vi var inräknade och de hade sett fram emot att vi skulle komma. 
Snälla syster/moster Sara och Stoffe passade Louise och hade riktig lördagsmys och morfar passade Lukas. Han har aldrig passat honom själv innan med mat, sondning, nattning och allt. Det handlade om kvällsmat och frukost. Jag hade räknat, vägt upp och förberett allting och skrivit massa lappar etc. och det gick kanon. Mamma jobbade hela lördag kväll och idag så han och Lukas var själva. Allt hade gått jättebra och han fixade det galant!
Jag var så lättad och stolt över honom och han var nog stolt själv också!
Världens bästa morfar!
 
TACK sis och morfar för att ni ställde upp med kort varsel och gjorde att jag kunde vara med på den trevliga festen igår! Oerhört tacksam! 
 
Verkligen jättetrevlig tillställning och massa trevligt folk!
Snittar, tilltugg och god fruktbål!
Grillad fläskfilé, kycklig m.m, potatisgratäng och sallad.
Grillade bananer med glass.
Godis, snacks och goda drinkar
Bad i badtunnan för vissa och massa dans.
En toppenkväll!
 
Som jag älskar denna man!
Han har fångat mitt hjärta på alla de sätt man kan!
Han är verkligen allt jag söker och hjärtat nästan brister när jag är ifrån honom.
Han har gjort mitt liv komplett!
Störst av allt är kärleken ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0