Trotsade....

Ja nu är det inte barnen jag syftar på, utan mig själv :)
 
Jag trotsade den iskalla blåsten och det råa vädret med lite regn med en powerwalk ikväll. Dock bara 5 km men sååå skönt det var.
 
Pappa skickade sms innan idag att han kom upp ikväll efter jobbet och hälsade på. Han jobbar mycket emellanåt och hinner inte se barnen på några dagar och då vill han gärna komma när kan orkar och kan!
 
Han kom precis när middagen var klar, så papsen fick också Morbergs fläskpannkaka :) Sen lekte de och mös och jag pös iväg på min pw. 
Helt perfekt!
 
Känns lite i låren och rumpan efter 2 dagars hård gymträningt. Gjorde nog susen att träna på. "Ont krut förgås inte så lätt" som det sägs ;)
Älskar känslan, älskar träning, älskar resultat!
 
Louise var en stund på dagis idag medans jag och Lukas pyste iväg till provtagningen. 
Febern is back ikväll. 38.4 och Lukas hade också lite...
 
I morgon är det fredag och det vankas fredagsmys med plock och pack för oss alla tre :)
Lukas blir hämtad av stödfamiljen på em
Louise ska jag lämna i Tollarp hos sin pappa 
och jag ska vidare för tjejmys med min fina vän Ann-Louise och sova där.
Det blir bäst så efter några glas vin ;)
 
Fick ett smart tips av min Jenny...
Jag köper storpack färs och lägger alltid ner i påsar och fryser. 
Men brukar lägga i påsen och knyta om "klumpen"..
MEN detta tipset om att frysa dem platta var en brilliant idé.
Tar mindre plats i frysen och tinar dessutom upp fortare när man ska använda dem.
Tack för tipset fina du och jag delar vidare ;) 
 
Är så stolt över mina fina lillasyster som mönstrade idag och klarade det. Fick över medelresultat!
Stolt storasyster är jag minsann ♥ Grym du är! 
Följ hennes träning/hälso blogg.. www.helenes.shapemeup.se  
 
God natt på er! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: michaela

Haha sjukt smart med köttfärsen, nu gjorde jag samma sak bara för det ;)
Kollade in din syrras blogg, jäklar vilken inspiration! ;)


Svar: Ja eller hur.. Alltid kul med tips, båda att ge och få :)Vad roligt, Ja hon inspirerar många =)
Therese

2013-04-14 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0