Kvällen från helvetet

Gårdagskvällen innebar KAOS för mig...
Lukas vägrade äta och var förkyld, hostig och febern som jag trodde var borta, visade 38.9 igår kväll.
Han skrek till han spydde för att han inte fick som han ville och jag nästan vacklade ihop.
Allt börjar komma i fatt mig nu.. Efter Blindtarmsinflammationen och pressen, för lite sömn, oron, orken ja allt.
 
Mitt liv är som en karusell, det går upp ocn ner utan man ibland ens hinner blinka.
Önskar så allt vore enkelt men mitt liv är så långt ifrån en dans på rosor som det går.
 
Känner många gånger att det hade varit skönt att vara utan barnen en vecka och kunna göra VAD jag vill, NÄR jag vill. Utan att jag saknat dom (vilket jag så klart hade gjort) Men känslan är sån..
Man blir låst och trött och det är mycket runtom i mitt liv som påverkar mig och mitt humör.
Var i psykisk obalans igår kan man säga.
 
Fick ringa mamma som kom och hjälpte mig.
TACK älskade mamma ♥
 
Imorse var Lukas jättehes och rosslig men ingen feber.
Bajsade miltiärgrönt.. Är väl en ny infektion som satt sig i magen. En vanlig förkylning HOPPAS jag innerligt.
 
För att få bort lite baciller så begav vi oss till lekplatsen i byn för att leka.
Var där en timme, det blåste skitkallt, men solen sken så det var ju lite skönt i alla fall.
 
 
 
 
 
Fått lite nya leksaker förra veckan på lekplatsen. Dessa snurrstolar storgillades av båda barnen. Även en gungplatta för tre och en minirutschkana för de små barnen. Den har blivit riktigt fin.
 
Idag är en spännande dag..
Lukas blev hämtad av sin stödfamilj för första gången officiellt. 
Ska sova där i natt och nervös är jag allt då han inte är helt i form, men samtidigt som jag just därför behöver det mest.. Är väldigt trött för tillfället. Psykiskt alltså. Men litar ju fullt ut på J så han är i trygga händer!
 
Så jag och Louise ska nu bege oss till staden för vårskoinhandling och därefter vidare mot Funky Kidz och Bodypump!
Träningstjejerna på G!!! 
 
Ha en mysig lillördag, min ska bestå av MYS med mitt stora hjärta, DET är något som behövs, framförallt för henne ♥
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

Stor kram <3

2013-04-11 @ 06:38:53
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0