2 härliga dagar i solen

 
Började denna veckan (igår) med en smarrig frukost!
Åh vad jag saknat färska bär! 
 
Haha, Louise ser ut att ha rejält huvud... ;)
 
1 april och vårmånad. Det innebar att sommarleksakerna åkte fram och även trädgårdsmöblerna.
Det var 2 överlyckliga ban osm nog glömt vad de hade för saker.
Åh där är min frippsi (frisbee) Louise
Rutschkanan blev Lukas lyrisk av 
Ja deras glädje var så härlig att se..
 
 
Snälla morfar kom och passade barnen efter lunchen så jag och Jenny tog en 8 km rask promenad.
I motvind ska vi säga, men solen var en vän på vägen. Underbart skönt med en rejäl promenad efter 3 veckors uppehåll. Det kändes i ljumskarna efteråt men det var det värt!
 

Louise var en stund på dagis idag och då tog jag och Jenny en promenad med Lukas i vagnen på 5 km. Lagom idag. Inte så kallt och blåsigt. Riktigt skönt och man kände vårluften ordentligt!
Såå skönt!
 
BlevPer Morbergs pannkakor till middag ikväll. Jag gjorde det för Louise skull, hon blev överlycklig när jag berättade vad middagen blev. Hon åt minsann 3 st. Väldigt gott resultat får jag säga.
Och mamman åt 3 ½ ;) 
 
Kan man annat än att älska pannkakor. I alla former. En riktigt njutning!
 
 
 
 
 
Efter maten begav vi oss ut på en cykel/sakletartur. De hittade massa fina pinnar och saker de la i korgen. 
Deras fantasi gör att man ler med hela hjärtat! 
 
Nej nu är det dags att sova, i morgon är det lite möte på em och dans/träning för oss tjejer på kvällen.
 
På återseende, God natt! 

Kommentarer
Postat av: Evelina Sidenbäck

Åh va härligt att se honom vara ute o leka <3

2013-04-05 @ 20:54:39
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0