Snorigt värre

Ja mina vänner.. 
Jag vet att jag inte bloggat på några dagar.
Beror på en hel del saker.
Vi är genomförkylda och hostiga alla tre. 
En tuff start på veckan då jag igår var på Vuxenutbildningen i Kristianstad och gjorde en validering av vård och omsorg.
Kommunen betalar och man ska skulle skriva ner vad man kunde och om sin erfarenhet så leder det till 200 poäng i Vård och omsorgsarbete 1.
Gick väl inget vidare kände jag, med en täppt näsa, tungt huvud, en Lukas med sin förkylning och syrligt urin (IGEN efter att ha varit hos pappa) men ändå var på dagis med lite ändrad kost, Louise var hemma med morfar då hon hostat konstant hela natten, trots hostmedicin vilket i sin tur ledde till aningen mindre sömn för mig.
Jag var inte helt hundra kan man säga.. Oro, nervös, tung i huvudet och massa mer som cirkulerar i mitt huvud.
 
Fick köra till stan på em igen för ett annat möte som var både jobbigt, tungt och förhoppningsvis givande för oss alla tre!
Men det är mycket tankar och det är inte lätt detta och inget man kan/vill prata om här (vilket också är jobbigt)
 
Just nu är jag inne i en period då jag nästan åker och lägger in mig.
FÖR mycket runt mig just nu och jag orkar knappt vara uppe, ögonen är som tegelstenar och kroppen ger med sig...
 
Idag var det provtagning för Lukas och även mig.
Fick remisser av läkaren i Lund om gen prover.
Ska väl se hur våra gener ser ut då Lukas sjukdom till nästan 100% är ärftligt. 
Gendiagnostik
Lukas tyckte det var spännande att mamma fick nål i armen och ta prov och få plåster.
De är så underbara och duktiga och Lukas skriker Leeeena så fort vi kommer in på avd. 
Han älskar syrrorna där och dagvården har ju mest hand om honom så Lena och Susanne kan han namnen på nu!
Lukas älskar sjukhus och det är jag glad för!
 
Idag har vi för övrigt varit lediga men med dåligt tålamod, ledsen, besviken, tung i kroppen, orkeslös och mer därtill....
 
Nu ska jag sova och det vankas jobb ons, tors och fre 7-16
Tre långa dagar för barnen på dagis (06.15-16.45)
DET kommer vara tufft på fredag kväll.
 
Hörs om jag överlever denna veckan vilket känns sådär troligt just nu! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör du, för du e stark!

2012-09-20 @ 21:50:37
Postat av: Ellen

Du är stark! Vet inte om jag hade orkat med allt du gör. Lukas har fått den bästa mamma han kunnat få!

2012-09-24 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0