Sleep-over

Efter bion igår körde jag hem till Jenka och sov där.
Mys med äppelkaka och glass i soffan.
Mörkt och kallt ute och tända ljus överallt.
Sjönk ner i hennes sjukt sköna myssoffa med en filt och vi tittade på en film.
HÖSTLÖRDAGSMYSMEDBÄSTAVÄN!
 
 
Mycket tankvärd film och det berörde långt in i hjärtat!
Mycket sevärd även denna.
4 av 5 i betyg denna med!
 
Skönt att vakna i morse av att kaffebryggaren knarrar ner det sista kaffet, att Jenka står i köket och gör min smoothie till frukost och dukar fram lite att äta.
DET NI, är minsann mer lyx än jag kan förvänta mig.
Betyder så mycket och det är så underbart att vakna med sällskap.
 
Medicinbollen, jag menar Månen...
Den var helt otroligt vacker i morse. Den var mitt sällskap hela vägen till jobbet.
Så stor och mäktig och man såg hur den flyttade sig.
Fullmånen i sitt bästa sken!
Så fantastisk, och så stor har jag aldrig upplevt den.. Lukas skulle ha sett den
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0