Film tips!

En perfekt avslutning på en stressig dag!
 
Börjar med att köra till Lund för läkar och dietestkontroll.
Trodde det var 12.45 så jag var där redan 11.45 och gav Lukas lunch.
Sen visar det sig att det inte är förrän 13.45 vi ska träffa dom.
Men ahhhhh, jag är verkligen tankspridd.
 
Ingen risk vi blev rastlösa i all fall...
 
Allt var kanon och de tyckte det var kul att se en så glad och aktiv kille =)
Klara i tid ändå och jag styrde bilen hemåt 14.45
 
 
Meeeeen, otur som man har så  mitt i den värsta och mest irriternade rondellen av alla jag kört i (Rolsberga rondellen) så har det tydligen hänt en trafikolycka..
Bilen stod still i mer än 30 min. Mitt i rondellen hade en stor lasbil med sten rammat vägräcket (såg det ut som)
 
Lång kö?!
 
Väl hemma 40 min senare än planerat. 16.45
Slänga i mig mat hos snälla mamma som lagat mat, byta om på Louise och fixa håret (var ju fotografering idag) och sen köra mot Funky Kidz.
Var där PRICK 17.30!
Pust
Tur snälla Linda hade kaffe med sig så man kunde varva ner lite.
 
Bilen har i alla fall inte riskerat att rosta igen av för lite körning idag...
 
Sen hem och duscha Louise och sen kom mamma och pappa med Lukas som även han blev duschad och sen skulle äta men det bara kräktes, han var för trött. 
Så det blev matdropp i stället.
 
Paulina kom hit med morötter och dip och vi slängde igång en film (jag och min videobutik)
Sjukt bra och rolig film.
21 Jump Street
 
Channing tatum är ju bara så snygg.
Spelar så jävla bra och man skrattar mycket, rekomenderar er att se denna actionkomedi.
Ingen sömnfaktor.
Polis, high school, party, ja den innehåller massa skoj!
Väl värd att se. 
Betyg; 4 av 5
 
Tack så massor för det trevliga sällskapet och det goda snackset Paue!!!
Det gjorde min kväll ♥
 
Alla tankar som sprider sig i huvudet försvann under 1 ½ timme (filmen)
Nu sova och hoppas på en bra natts sömn.
 
Upp 06.00 för att köra på provtagning med Lukas i morgon bitti.
 
God natt, zzzzzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0