Vädrets makter

 
Börjar hagla lite...
Sen blir det kraftigare..
Ännu mer...
Massor av små fina isbollar har täckt hela vår väg.
Smattrade en hel del, men mysigt ändå tycker jag!
 
Sånt här väder har det varit hela dagen här, kommer i skov liksom.
 
Lukas åt upp all lunch och glad var jag... tills ALLTIHOP kräks upp, man blir bara så matt av allt. 
Skönt faktiskt att det är fredag och jag som har tagit semester i helgen ska minsann njuta av min EGENTID!!
Det känns verkligen att den kommer till pass nu!
 
Inväntar Jenka, hörs kanske senare! 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas du får en toppen helg.Njut och koppla av.Själv jobbar jag helg.KRAM

2012-10-26 @ 17:20:06
Postat av: Caroline L

Jag körde till Karlshamn precis när detta började ;/ Inte roligt.. Men jag kom fram!! Ha en toppen helg vi ses nästa helg. Då blir det god mat, vin och MASSA TRAGG!! <3 kramar

2012-10-27 @ 17:44:23
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0