Snart jul

Förra inlägget var så gnälligt kände jag, men behövde få ur mig det bara!
Ursäkta!
 
En sak är ju bra med denna dag, det är ju bara 2 ynka månader tills julafton.
Åhh som jag längtar! 
 
Bakning, mys, pynt, julklappar, tv-mys, julkalendern (som i år är Mysteriet på Greveholm 2, LYCKLIGA JAG) tända ljus, snö, tomten, godis, clementiner, ris a la malta, gran, julmusik, pulkåkning, varm chokladmjölk, julskinka, kärlek, glädje, ja och mycket mer..
 
Hoppas det blir bra och att vi ska slippa ligga på sjukhus denna vintern utan få vara hemma och njuta tillsammans av allt skoj.
Men det blir ju aldrig som man tänkt sig så varför tro det ska bli mysigt, men samtidigt så är hoppet det sista som överger en.
 
Kluvna ord jag vet.
 
Nu är det dags att skriva inköpslistan till i morgon.
Shopping på maxi efter provtagning och hoppas bara inte Lukas kräker ner sig (och allt annat) på Maxi sm har hänt ett par gånger.
Aningen pinsamt kan jag säga!
 
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0