Lördagsmys i min ensamhet

Slumrade till på soffan igår kväll så jag orkade aldrig sätta mig här som jag hade tänkt.
 
Dagen började med jobb 7-16
Sen maxi och handla 
 
Sen sola i 20 min, nya rör så blev lite röd.. :)
Men riktigt skönt var det och jag behövde lite energi och det fick jag!
 
Sen hem och sprang 1 mil som var helt oplanerat, men kändes så härligt och skönt för kroppen!
 
Fick elda i pannan,
Sen städade jag toaletterna grundligt som inte var gjort på läääänge
Dammade, dammsög och torkade golvet på ovanvåningen vilket inte heller var gjort på bra länge
 
Det var mina mål att göra igår och jag klarade det!
 
Sen duschade jag och satte mig i soffan med lite tända ljus, en varm mysig filt och lite film på tv:n
 
Och åt detta som jag köpte med mig hem från stan!
Kyckling med cashewnötter från China Wall
Riktigt gott och det tycker jag att jag var värd efter denna långa, händelserika dag!
Dock var klockan ca 23.00 när jag åt men vad gör det?
 
Slumrade till på soffan och var helt yr men har sovit som en prinsessa i natt och äntligen 1 sovmorgon i mitt liv!
 
Nej nu är det frukost och huvudvärkstablett.
Har ont i huvudet idag och värk i kroppen, träningsvärken kommer smygandes på..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0