Lite av dagen som gått

 
Lukas fick ballong som present efter provtagningen idag, kan säga att den var gigantisk, aldrig sett så stor.
 
Det gillades av mottagaren men den smällde under em :( 
 
 
Medans Lukas sov middag, spelade jag och Louise lite lotto, det var mysigt med lite egentid (fast jag egentligen var jättestressad)
 
Så fin och så vuxen hon är min stora tjej!
Vart tar tiden vägen?
 
Jag älskar mina barn ofantligt mycket trots bråk och trots.
För tillfället är dfet mest Lukas som vägrar lyssna eller lyda.
Så himla elak mot Louise, kanske beror på att han är avundsjuk p åatt han inte får lika mycket uppmärksamhet som när han var liten.
Men jag gör ingen skillnad, det är samma regler för båda och jag försöker ge båda lika mycket tid var.
Men det är inte lätt, det erkänner jag.
 
Känner just nu att stressen håller på att äta upp mig inifrån, vet inte riktigt hur jag ska komma ur denna fas, jag gör inte mycket mer än jobbar och tar hand om barnen.
Glömmer saker, blir yr, blir röd och värmen stiger till max i hela kroppen, har huvudvärk ofta, ont i kroppen och är ständigt trött.
 
Nåväl, nu är klockan "bara" 01.30 och allt för ikväll är klart.
Elda upp pannan så här är varmt i morgon bitti, Lukas matdropp påkopplat, tvätten igång, här är uppplockat och diskat.
 
-0.9 grader var det som kallast här natten till igår, återstår att se om det blir mer inatt! 
 
Nu ska jag sova! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Sötaste Louise!! Du är så vacker!!! Jag fattar inte heller var tiden tar vägen...Barnen bara växer och växer och vi blir bara yngre och yngre..hihi ;)

Svar: Tack vännen, ja eller hur. Vi är snart i ålder med flickorna =) haha
Therese

2012-10-13 @ 18:02:25
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0