Fredagsmys

Ja samma sak varje fredag men idag känns det lite extra.
Vet inte varför med är på bra humör idag.
Lukas kräker och har massa löst gult bajs och skriker när han bajsar.
En kraftig förkylningsinfektion i magen anar jag.
Stackars gosse.
Sen har jag haft Mia med barnen här på både "frukost" och lunch (om man räknar frukost vid 9,45)
Barnen har lekt utomordentligt bra och det blev spaghetti och köttfärssås till lunch!
Kanske därför man är glad idag för att man haft sällskap, vad vet jag?!
 
Mina barn är det full fart på nu.
Jag och Louise var nere i affären och inhandlade fredgasmysmiddagen a la billig fläskfilé (59 kr/kg, dansk)
Och lite gottis så klart, stolt flicka som fick veckopeng av morfar för att handla själv!
 
Morfar beställde menyn så han betalade så snällt och sen lagade vi det tillsammans!
 
 
 
 
När vi kom hem från affären möttes vi av denna syn.
Lukas städar av morfar lite.
Ja han skrattade så han kanppt kunde andas så roligt han hade
Det slörpade sig ordentligt när han fick tag i morfars skjorta..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0