Doftar underbart!

Det är helt nystädat i huset och och det doftar såå underbart, kanske lite extra härligt så det inte händer så ofta :/
Man njuter lite extra varje gång man äntligen blivit färdig att göra det.
Dammat, dammsugit och torkat golven på nedre plan idag så nu är hela huset komplett.
 
Finner nästan inga ord för hur skönt det känns.
Har bara ett litet berg med tvätt som ska vikas och läggas in, men det tar jag itu med i morgon som annars bara ska njutas av vår lediga dag och hoppas på att febern är borta!
 
 
 
Köpte detta uppfräshnings spray för luft och textilier häromdagen.
Inte provat innan och använde för första gången idag på toaletterna.
Åhhh vad gott det luktar, mjuk och härlig doft! 
 
Perfekt när Mr. StorBajs är i farten.
Alla kanske inte vet det, men Lukas har en väldigt stark och hemsk bajslukt.
Beror mycket på hans kost och kanske lite med sjukdommen i sig att göra. Urinen har ju en viss doft så jag vet inte med bajset faktiskt, men kan tro att det har det.
Det stinker verkligen och det sitter i länge, men nu råder jag bot på det med mitt nya spray! 
 
Så nu herr Krabba, nu kan du bajsa hur myyyycket du vill! 
Lukas är just nu inne i en krabb period, kniper med händerna som klor och pratar om krabbor hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0