Dagens jag!

Min kalsoutfit!
 
Gudasköm blus från HM, 99 kr.
I Viskos, sitter som en smäck, fanns i många färger, randigt och prickigt!
Första plagget jag äger i blått, känns skönt att inte alltid ha rosa (den fanns nämligen i rosa också)
Men jag valde inte den, visst rosa är fint och jag trivs i det, men hallå?! Någon annan färg nångång är ju inte fel! 
 
Nej nu är räkningarna betalda och pannan uppeldad för här får det minann eldas i detta kyliga land.
Höst på dagarna och vinter på nätterna, likar ju ingenting detta!
-4,4 nu.. Brrr
 
Ska blanda matdropp och koppla på det sen är det bums i säng!
 
Har ju liiiite timmar att sova ikapp känns det som!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Roger Olofsson

Hej!
Vad snyggt på en snygg tjej!!! Ha det gott hälsar vi ifrån Knislinge.

Svar: Tack Roger och Eva :) Roligt att höra! Detsamma till er!
Therese

2012-10-29 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0